စိတ္ျမန္တဲ့ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈပါပဲ။
ၿပီးခဲ့တဲ့ Anti-smoking ads ဆိုတဲ့ ပို႔စ္ကို မွန္ကန္မႈ ရွိလား မရွိလား အရင္ မစုံစမ္းဘဲ ပို႔စ္ကို အရင္တင္ခဲ့မိတယ္။
တင္ၿပီးမွ စိတ္ထဲမွာ မေက်နပ္ျဖစ္လြန္းလို႔ လိုက္စံုစမ္းေတာ့ အဲဒီ တန္ျပန္ေၾကာ္ျငာေတြက အစစ္အမွန္မဟုတ္ဘဲ တမင္ သေရာ္ၿပီး လုပ္ထားတဲ့ ေနရာက လာတာလုိ႔ သိရတယ္။
The onion ဆိုတဲ့ website က သတင္းေတြ၊ ပညာေပးေၾကာ္ျငာေတြကို ေလွာင္ေျပာင္ၿပီး အတည္လိုလိုနဲ႔ တင္ေနတဲ့ ေနရာဆိုတာကို ဒီေန႔မွ သိလိုက္ရတယ္။
သူက ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့ အေမရိကန္ ႏိုင္ငံက စီဒီစီ နာမည္ကို သံုးၿပီး အတည္နဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ ေၾကာ္ျငာ ျဖစ္တာရယ္၊ အတန္းထဲမွာ ျပျဖစ္သြားတာရယ္ေၾကာင့္ ကၽြန္မက အတည္လို႔ ယူဆလိုက္မိတယ္။
သူတို႔ ႏိုင္ငံက သူေတြကေတာ့ the onion website ကို သိၿပီးသား ျဖစ္ေနတာလား၊ ဒါမွ မဟုတ္ သူတို႔ ကိုယ္တိုင္ မသိတာလား ဆိုတာကိုေတာ့ ေနာက္တစ္ပတ္ အတန္းခ်ိန္က်မွပဲ ေမးလုိ႔ရပါလိမ့္မယ္။
ဆရာက ကိစၥရွိလုိ႔ ထြက္သြားခါနီးမွာ ေက်ာင္းသူ တစ္ဦးက ျပလိုက္တာေၾကာင့္ ထင္ေယာင္ထင္မွား ျဖစ္စရာေတြ ျဖစ္သြားခဲ့တာပါ။
အဲဒီပို႔စ္တစ္ခုလံုး သံုးလို႔ မရေတာ့ေပမယ့္ ဘာေတြေ ရးခဲ့မိတယ္ ဆိုတာ ကိုယ့္ဖာသာကိုယ္ မွတ္မွတ္သားသား ရွိေအာင္ ဆက္ထားရမလား၊ အဲဒီပို႔စ္ကိုပဲ ဖတ္မိတဲ့ သူေတြက အတည္လို႔ ထင္မွာ စိုးလို႔ ဖ်က္ပစ္လိုက္ရမလားလုိ႔ စဥ္းစားလို႔ မရတာနဲ႔ တျခား admin တစ္ဦးကို လွမ္းတိုင္ပင္အၿပီးမွာ ျပန္ျဖဳတ္ပစ္ဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တာပါ။
ကၽြန္မ အတြက္ အလြန္ကို ႀကီးမားတဲ့ သင္ခန္းစာပါပဲ။
ေနာက္ကို အတည္ျပဳႏိုင္တဲ့ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့ ေနရာေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ မေတြ႔ရဘဲ ေျပာဖို႔ ေရးဖုိ႔ ေတာ္ေတာ္ကို ခက္သြားပါၿပီ။
ကိုယ့္ရဲ႕ ယုံၾကည္စိတ္ခ်ရမႈကိုလဲ ကိုယ္တိုင္ ျပန္စစ္ေဆးမိပါတယ္။
မဖ်က္ခင္က ဖတ္မိသြားတဲ့ သူေတြ အားလံုးကိုလဲ ဒီပို႔စ္နဲ႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္။
No comments:
Post a Comment